چراغ

بیژن شهرامی

چراغ

بیژن شهرامی

آن که شب های مرا مهتاب داد
روز اول گفت بابا آب داد

بایگانی

خاطره ای از استاد

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ق.ظ

حجت الاسلام محمد مطهری(فرزند استاد شهید مطهری): شهید مطهری در طول حیات خود در معرض تهمت‌های زیادی از جمله ساواکی، سرمایه دار و مخالف مبارزه با شاه و. . . قرار گرفت و برخی از این تهمت‌ها متاسفانه از سوی بچه مسلمانها مطرح می‌شد و گاهی برخی تشکل‌های مذهبی تحت تاثیر همین تهمت‌ها کتب استاد را از دانشگاه‌ها جمع آوری می‌کردند. 

وی با ذکر خاطره‌‌ای از قاتل استاد اظهارداشت: کسی که استاد را ترور کرد مرا در آغوش گرفته می‌گریست و خود را شماتت می‌کرد که چرا تحت تاثیر تهمت‌ها و شایعات دست به ترور استاد زده است. می‌گفت به من گفته بودند مطهری کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران را در خدمت به رژیم شاه نوشته و وقتی در زندان این کتاب را خواندم بر نادانی خود گریستم و از هم اکنون خود را در آتش جهنم احساس می‌کنم. 

حجت‌الاسلام مطهری خاطرنشان کرد: مظلومیت استاد به حدی بود که حتی گروهی از نزدیک‌ترین دوستان ایشان به دلیل موضع‌گیری این شهید در یک مساله، ایشان را به جلسات خود دعوت نکردند.

  • ع ش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی