چراغ

بیژن شهرامی

چراغ

بیژن شهرامی

آن که شب های مرا مهتاب داد
روز اول گفت بابا آب داد

بایگانی

مرشد چلویی

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۲ ب.ظ

👁چشم برزخی #مرشد_چلویی...❗️

🍃نزد بزرگان معروف بود که مرشد چلویی چشم باطن دارد و از باطن انسانها خبر دارد ، یکی از علما نقل میکند: یکبار برای امتحان کردن این موضوع برای خوردن ناهار به مغازه اش رفتم و وقتی وارد شدم دیدم چقدر مغازه شلوغ است باخود گفتم بعید است کسی که آنقدر سرش شلوغ است اهل دیدن باطن باشد .

🍃رفتم سر یک میزی نشستم و بعد از آوردن غذا شروع کردم به خوردن عادت مرحوم مرشد این بود که خودش با ملاقه ای روغن میچرخید واگر کسی میخواست روی غذایش میریخت. به من که رسید سرش را آورد پایین و درگوشم گفت : اگه سرت شلوغ باشه مهم نیست، مواظب باش دلت شلوغ نباشه...و رفت.

  • ع ش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی