چراغ

بیژن شهرامی

چراغ

بیژن شهرامی

آن که شب های مرا مهتاب داد
روز اول گفت بابا آب داد

بایگانی

دیده ای خواهم که باشد شه شناس...

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

🔸مخفی بودن اولیای الهی در بین مردم

▫️حجة الاسلام سید حسین هاشمی نژاد می گفتند:
💠یک روز که در خدمت آقا شیخ جعفر مجتهدی نشسته بودم، صحبت از تشرف بعضی از بندگان بی نام و نشان خدا به محضر حضرت ولی عصر علیه السلام به میان آمد، ایشان فرمودند:
💠روزی یکی از وسایل اتاق، در نجف اشرف خراب شده بود و من از تعمیر کار جوانی خواستم تا برای تعمیر آن به حجره بیاید. هنگامی که او مشغول تعمیر بود، ناگهان در این فکر فرو رفتم که سعادت نصیب من شده است و خدمت مولایم امام زمان (علیه السلام)مشرف شده ام، ولی بسیاری از مردم از این فیض محرومند.
💠در همین حین، چشمم به تعمیر کار افتاد و متوجه او شدم؛
▫️ناگهان جوان تعمیر کار سرش را بلند کرده و گفت:
💠آقا، من هم تاکنون دو مرتبه خدمت مولایم حضرت صاحب الزمان (علیه السلام) مشرف شده ام!!
▫️آقای مجتهدی می فرمودند:
💠با شنیدن این مطلب به شدت حالم متغیر شد و با خود گفتم:
💠بندگان خاص خدا ممکن است در هر لباسی باشند.

  • ع ش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی