چراغ

بیژن شهرامی

چراغ

بیژن شهرامی

آن که شب های مرا مهتاب داد
روز اول گفت بابا آب داد

بایگانی

نماز پربرکت مخصوص امروز(پایان سال قمری)

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۲۴ ب.ظ

امروز(شنبه) روز آخر ذی الحجه است
یعنی آخرین روز سال قمری است
این روز 2رکعت نماز دارد کار یکسال می کند با یه دعای مختصر که بدینوسیله از خداوند درخواست می گردد تا اعمال و عبادات انسان را با کمی وکاستی هایش در این یکسال قبول نماید
کسی که این نماز را بجا آورد شیطان فریاد می زند که ای وای هر چه سختی در این سال کشیدم به باد رفت .

دستور نماز👇
🕋🕌  2رکعت نماز
 در هر رکعت بعد از حمد
10مرتبه قل هوالله
10مرتبه آیت الکرسی
و بعداز نماز این دعا خوانده شود👇

اَللَّهُمَّ مَا عَمِلْتُ فِی هَذِهِ اَلسَّنَهِ مِنْ عَمَلٍ نَهَیْتَنِی عَنْهُ وَ لَمْ تَرْضَهُ  بار خدایا آنچه من در این سال کردم از کارهایی که مرا از آن نهی فرمودی و مورد پسندت نبود 
وَ نَسِیتُهُ وَ لَمْ تَنْسَهُ وَ دَعَوْتَنِی إلَی التَّوْبَهِ بَعْدَ اجْتِرَائِی عَلَیْکَ  و من فراموش کرده ام و تو از آن نگذشتی و مرا پس از گستاخی و جرئت بر گناه در حضرتت به توبه دعوت فرمودی.
 
اَللَّهُمَّ فَإِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ مِنْهُ فَاغْفِرْ لِی  بار خدایا پس من از آن طلب آمرزش می کنم از تو پس بیامرز مرا 

وَ مَا عَمِلْتُ مِنْ عَمَلٍ یُقَرِّبُنِی إلَیْکَ فَاقْبَلْهُ مِنِّی وَ لاَ تَقْطَعْ رَجَائِی مِنْکَ یَا کَرِیمُ  و آنچه بجای آوردم از عملی که مرا به تو نزدیک گرداند بپذیر از من و امیدم را از درگاه کرمت قطع مگردان ای کریم.

  • ع ش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی