چراغ

بیژن شهرامی

چراغ

بیژن شهرامی

آن که شب های مرا مهتاب داد
روز اول گفت بابا آب داد

بایگانی

پادشاه عربستان حق دارد یک سوم مردمش را بکشد!!

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

یک مبلغ وهابی سعودی گفت: پادشاه عربستان حق دارد، برای سلامت یک سوم مردم، یک سوم دیگر را بکشد.

مبلغ وهابی: پادشاه عربستان حق دارد یک سوم مردم را بکشد!
صراط: یک مبلغ وهابی سعودی گفت: پادشاه عربستان حق دارد، برای سلامت یک سوم مردم، یک سوم دیگر را بکشد.

«علی المالکی» مبلغ وهابی سعودی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ولی امر (پادشاه عربستان) حق دارد که یک سوم مردم را بکشد تا یک سوم دیگر سالم زندگی کنند.

المالکی در این برنامه گفت: عربستان امروز نیاز به اتحاد دارد و به نظر یا بستن اداره دولتی یا هرچیز دیگر نیاز ندارد.

وی افزود: در برخی از کتاب های علما آمده است که اگر ولی امر(پادشاه) تشخیص دهد که یک سوم مردم برای سالم ماندن یک سوم دیگر بمیرند، مجاز به اجرای آن است.

این مبلغ وهابی پس از اجرای حکم اعدام شیخ «نمر باقر النمر» روحانی برجسته شیعه و موج محکومیت های بین المللی نسبت به این اقدام عربستان،اعلام کرد که پادشاه سعودی حق دارد تا برای امنیت یک سوم از جامعه، یک سوم دیگر از مردم را بکشد.

او و مبلغان و مفتی های وهابی دیگر تلاش دارند تا این حق را به خود بدهند که اجرای اعدام نمر عدالت بوده است، اما شیخ نمر نه کسی را کشته است و نه جایی را منفجر کرده است و تنها خواهان اصلاحات در جامعه بوده است.

گفتنی است، النمر باقر النمر 1379 قمری در عوامیه متولد شد؛ النمر یک مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر عربستانی بود. او در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال 2012 بازداشت شد. در روز چهارشنبه 15 اکتبر 2014 دادگاه جنایی عربستان سعودی نمر النمر را به دلیل اقدام علیه امنیت ملی و محاربه، به «اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی» محکوم کرد.

  • ع ش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی