چراغ

بیژن شهرامی

چراغ

بیژن شهرامی

آن که شب های مرا مهتاب داد
روز اول گفت بابا آب داد

بایگانی


اصفهان شادروان حسین مسرور اصفهانی - سخنیار

 

خاک هنر خیز من ای اصفهان     ای به هنر سرمه ی چشم جهان


  لطف هوا و اثر آفتـــــــــاب            کرده تورااز همگان انتخاب



آنچه دراین خاک خدا آفرید              درهمه ی خاک ،کجا آفرید

 

زرکش وزربفت تو چون شاهکار      بافته بر حافظه ی روزگار

 


چون به کف آری قلم رنگ را          مات کنی مانی وارژنگ را



مسجد شیخِ تو کهن موزه ایست  یا که درانگشتِ تو فیروزه ایست



خرّمیِ مدرسه ی چارباغ         بردلِ فردوس برین ،هشته داغ



عالیِ قاپوکه مبادش زوال    تازه عروسی ست پرازخط وخال



    هرکه درآنجا به تماشارود        پای ندارد به دگرجا رود



  • ع ش

نظرات (۲)

  • امیرعلی احمدزاده
  • خوب بود. مررررررررررررررررررحبا
    با درود...ببخشید یه شعر از حسین مسرور هست که در مورد داریوش اول هخامنشی سروده شده....به گاه جهان داری داریوش"گران مایه دارای فر و هوش....من هرچی میگردم پیدا نمیکنم.اگر دارید ممنون میشم بهم ارسالش کنید.این هم شماره ام هست در صورت لزوم.....09175647425   وحید دهقان هستم راهنمای تخت جمشید
    پاسخ:
    با سلام و ارادت و تبریک ایام،اگر پیدا کردم تقدیم می کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی