چراغ

بیژن شهرامی

چراغ

بیژن شهرامی

آن که شب های مرا مهتاب داد
روز اول گفت بابا آب داد

بایگانی

ماجرای عبای پدر آیت الله فاطمی نیا

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۴ ب.ظ

آیت الله فاطمی نیا :

روزی با پدر می خواستیم برویم به یک مجلس مهم.وقتی آمدند بیرون خانه، دیدم بدون عبا هستند!

گفتم عبایتان کجاست؟!

گفتند مادرتان خوابیده بود و عبا را رویشان کشیده‌ بودم!
به ایشان گفتم: ولی بدون عبا رفتن آبروریزی است!

ایشان گفتند: اگر آبروی من در گروی آن عباست و برداشتن آن عبا هم به بهای از خواب پریدن مادرتان است، نه آن عبا را میخواهم نه آن آبرو را!

  • ع ش

نظرات (۱)

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما

ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون.  بنده هم در زمینه  تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به  دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما  فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.

 موفق باشید

پاسخ:
سلام تشکر از حسن ظن و راهنمایی شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی